dimecres, 21 de febrer del 2018

SER FELIÇ


Em costa trobar-ne només un de moment que m’hagi fet expressar: soc la dona més feliç del món.

Tenir una edat em deixa dir que hi ha hagut vivències que m’han permès experimentar aquesta felicitat: casament, naixement de les filles...

No obstant m’agradarà fer constar quan aquesta exclamació l’ha promogut fets petits, si podem mesurar els sentiments, per ser-ne totalment conscient.  

Un exemple. Atorgar-me el primer dia de la meva jubilació laboral la llibertat d’anar-me’n sola a Montserrat, passejar-me tranquil·lament, sense tenir en compte horari ni haver d’estar pendent de ningú, em va fer exclamar convençuda,: “soc la dona més feliç del món”.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

MERAVELLOSA DESCOBERTA

En el viatge al Brasil se’ns presenta l’oportunitat de fer una navegació pel riu Araguaia, llarg riu amazònic, un dels majors del Brasil. I...