dimarts, 1 de maig del 2018

ESCRIT A..

Dubtava venir, finalment prenc la decisió de visitar-te encara que estic gairebé segura que no soc a qui esperaves.

Per part meva aprofitar la possibilitat de conversar personalment amb tu, persona que admiro i valoro moltíssim, és una oportunitat que de cap manera volia perdre’m.

Em satisfà expressar-te tot el reconeixement que et mereixes. Ets una gran persona i no hi ha dubte que la història et tindrà molt present.

Serà per mi un goig escoltar, directament de la teva veu, quin és l’esdevenidor que pots preveure, al temps que em plau manifestar-te la meva incondicional disposició a tot allò que consideris puc ser útil.


                                   * * * * * * * *

Escrit que pot anat dirigit a qualsevol de les persones exiliades o empresonades. 



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

MERAVELLOSA DESCOBERTA

En el viatge al Brasil se’ns presenta l’oportunitat de fer una navegació pel riu Araguaia, llarg riu amazònic, un dels majors del Brasil. I...