dimecres, 25 d’abril del 2018

MOLT SA, RECONÊIXER ELS PETITS DETALLS

Crec ser agraïda a qualsevol petit detall. Ho valoro molt. Si prestem atenció ens adonarem que sempre n’hi ha molts. Per què petits detalls costen de reconèixer?

Món laboral. Em corresponia recollir documentació personal, enviar-la a la Central demanant autoritzacions de pagaments. Un client demanà reiteradament que no es perdés. Passen dies i silenci. Reclamació constant. Resposta de qui l’havia de  retornar: no la tinc.

Jo neguitejada. Companys m’animen a reclamar-ho al responsable d’aquesta persona. Dubto, finalment ho faig. L’endemà solucionat.

Agraeixo aquesta intervenció, que no he oblidat. Després d’anys i tots dos jubilats, he tingut ocasió d’expressar-li el meu agraïment. Vaig poder parlar amb tranquil·litat sense perjudicar a ningú. 






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

MERAVELLOSA DESCOBERTA

En el viatge al Brasil se’ns presenta l’oportunitat de fer una navegació pel riu Araguaia, llarg riu amazònic, un dels majors del Brasil. I...